Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

Ο Παπανδρέου κάνει τον «Πόντιο Πιλάτο» στο θέμα των ταξί


Αποφασισμένη να χτυπάει την κυβέρνηση σε όλα τα μέτωπα της καθημερινότητας εμφανίζεται η ΝΔ με σκοπό να αυξήσει τα ερείσματά της στους κόλπους των απλών πολιτών και να καταδείξει τα προβλήματα και τις ανακολουθίες της κυβερνητικής πολιτικής. Δεν δίστασε μάλιστα να χαρακτηρίσει ως «Πόντιο Πιλάτο» τον κ. Γ. Παπανδρέου καθώς αποφεύγει να λάβει ξεκάθαρη θέση στο θέμα ώστε αυτό να λυθεί άμεσα.

Προμετωπίδα της τακτικής αυτής είναι η αντιπαράθεση με την κυβέρνηση στο θέμα των ταξί. Στη Συγγρού πιστεύουν ότι όλη αυτή η ιστορία έχει εκθέσει ανεπανόρθωτα τον ίδιο τον Πρωθυπουργό, ο οποίος «οφείλει να εγκαταλείψει τον ρόλο του ανεύθυνου παρατηρητή» και να δρομολογήσει λύση που θα αφορά στην «απελευθέρωση του επαγγέλματος με τους κανόνες που ισχύουν σε όλες τις χώρες της Ευρώπης».

Με αφορμή και τις εξελίξεις στο υπουργικό συμβούλιο αλλά και στο ΚΤΕ Μεταφορών του ΠαΣοΚ στη Βουλή, όπου ο υπουργός Υποδομών κ. Γ. Ραγκούσης συγκρούστηκε με βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος, ο εκπρόσωπος της ΝΔ κ. Γ. Μιχελάκης δήλωσε: «Ο κ. Παπανδρέου βιάζεται για τα μελλοντικά δημοψηφίσματα που δεν απασχολούν σήμερα κανένα πολίτη και αδιαφορεί για τα πιο καυτά ζητήματα που αφορούν άμεσα όλους τους Έλληνες. Το γεγονός ότι, στο σημερινό Υπουργικό Συμβούλιο, δεν ελήφθη καμία απόφαση για το θέμα των ταξί δείχνει μια κυβέρνηση ανήμπορη να ανταποκριθεί στις περιστάσεις. Και έναν πρωθυπουργό που, αιχμάλωτος στις προσωπικές βεντέτες των υπουργών του, παριστάνει τον Πόντιο Πιλάτο».

Προτείνουν λύση με 4 προϋποθέσεις

Πηγές της αξιωματικής αντιπολίτευσης σημείωναν ότι δεν υπάρχει καμία κοινοτική οδηγία η οποία να καθορίζει τον τρόπο απελευθέρωσης και ότι κάθε χώρα ρυθμίζει τον δικό του τρόπο λειτουργίας των ταξί. Για τον λόγο αυτό, θα πρέπει να ληφθούν υπόψη τέσσερις προϋποθέσεις για την απελευθέρωση:

1. Πληθυσμιακά κριτήρια.

2. Τοπικά κριτήρια για τα περιφερειακά ταξί. Αναφέρουν μάλιστα ότι πρέπει να γίνει διάκριση ανάμεσα σε τουριστικούς, βιομηχανικούς και αγροτικούς νομούς ώστε π.χ σε ένα νησί με υψηλή τουριστική κίνηση να μπορούν να χορηγούνται εποχικές άδεις για τις τουριστικές περιόδους.

3. Αναβάθμιση των παρεχόμεμων υπηρεσιών από τα ταξί με τη θεσμοθέτηση νέου κανονισμού λειτουργίας, ώστε να οριοθετηθεί το έργο τους και να παρέχουν υπηρεσίες υψηλού επιπέδου.

4. Θεσμοθέτηση οικονομικών παραμέτρων για την αγοραπωλησία των αδειών ταξί (π.χ με τον καθορισμό αντικειμενικών αξιών, τη φορολόγηση των μεταβιβάσεων κ.ά.).
Χαμένοι στη μετάφραση για τις εμπράγματες εγγυήσεις

Την ίδια στιγμή, η ΝΔ κατηγορεί την κυβέρνηση ότι επιχειρεί να… θολώσει τα νερά με το ζήτημα των εμπράγματων εγγυήσεων στο θέμα του δεύτερου πακέτου οικονομικής βοήθειας προς τη χώρα μας που αποφασίστηκε στην πρόσφατη Σύνοδο Κορυφής της ευρωζώνης. Οι επιτελείς της Συγγρού έστειλαν μάλιστα και non paper στο οποίο επισυνάπτεται απόσπασμα των συμπερασμάτων της Έκτακτης Συνόδου Κορυφής της 21ης Ιουλίου στο οποίο επισημαίνουν ότι η φράση «collateral arrangement» που σημαίνει «εμπράγματες εγγυήσεις» μεταφράστηκε στο ελληνικό κείμενο ως «παροχή ασφάλειας». Υπενθυμίζεται ότι ανάλογη σύγκρουση με την κυβέρνηση είχε υπάρξει και στο θέμα της μετάφρασης στα ελληνικά του όρου «selective default». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ