Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2008

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 29.9.2008 ΤΗΣ Α.Δ. ΞΑΝΘΗΣ

ΣΥΛΛΗΨΗ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΓΙΑ ΕΚΤΡΟΦΗ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΚΥΛΩΝ ΓΙΑ ΚΥΝΟΜΑΧΙΕΣ
Την 28.09.2008 και ώρα 01.30’ σε αγροτική περιοχή του Νομού Ξάνθης, συνελήφθησαν από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Ξάνθης τέσσερις ημεδαποί οι οποίοι σε αυτοσχέδιο χώρο πραγματοποίησης αγώνων τον οποίο είχαν οριοθετήσει με μοκέτα και φωταγωγούσαν με λάμπες ρευματοδοτούμενες από γεννήτρια βενζίνης, διεξήγαγαν αγώνες με σκύλους. Στον ίδιο χώρο εντοπίστηκε αλλά διέφυγε της αιχμαλωσίας ένας σκύλος ράτσας pit-bull επαλειμμένος με ιωδιούχο διάλυμα (betadine).
Επιπλέον στον ίδιο χώρο ανευρέθηκαν και κατασχέθηκαν τρεις μπαλαντέζες, μια ηλεκτρογεννήτρια, μία πλαστική φιάλη με βενζίνη, μια βιντεοκάμερα, ένα ιωδιούχο διάλυμα, δύο κουβάδες, ένα σφουγγάρι, δύο λουριά για σκυλί, ένα σφυρί, δύο πλαστικοί πάσσαλοι ματωμένοι πηγμένοι στο έδαφος, δύο κολλητικές ταινίες, μία φιάλη φυσιολογικού ορού και μία θήκη από μαχαίρι. Επίσης κατασχέθηκαν τρία κινητά τηλέφωνα. Δράστες με τη σχηματισθείσα δικογραφία σε βάρος τους από το Τμήμα Ασφαλείας Ξάνθης θ’ αποσταλούν αρμοδίως. Ενεργείται προανάκριση.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΛΕΓΧΩΝ ΓΙΑ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ
Για την επόμενη εβδομάδα, από την Υπηρεσία μας προγραμματίστηκαν καθημερινές εξορμήσεις για χρήση κινητού τηλεφώνου-μη χρήση προστατευτικού κράνος
ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ – ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ
ΣΕ ΜΟΤΟΠΟΔΗΛΑΤΕΣ - ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΙΣΤΕΣ

Οι οδηγοί μοτοποδηλάτων και μοτοσικλετών πρέπει να επιδεικνύουν την απαραίτητη κατά την οδήγηση προσοχή και ιδιαίτερα σε βρεγμένο δρόμο, να χρησιμοποιούν πάντοτε το προστατευτικό κράνος, μη ξεχνώντας ποτέ ότι ΤΟ ΚΡΑΝΟΣ ΣΩΖΕΙ ΖΩΕΣ.
§ Οι αναβάτες των παραπάνω δίτροχων έχουν τα ίδια δικαιώματα και υποχρεώσεις με αυτά των οδηγών αυτοκινήτων. Επειδή όμως η παθητική και η ενεργητική ασφάλεια είναι σχεδόν ανύπαρκτες, υποχρεούνται επί πλέον :
- Να είναι προσεκτικότεροι από τους οδηγούς αυτοκινήτων.
- Να προβλέπουν περισσότερο απ’ αυτούς.
- Να μην κάνουν επικίνδυνους ελιγμούς και σούζες για επίδειξη ικανότητας (καμικάζι).
- Να μην προσπερνούν από δεξιά τα προπορευόμενα οχήματα.
- Να μην προκαλούν εκκωφαντικούς θορύβους προσθέτοντας ή αφαιρώντας εξαρτήματα, απεναντίας να τοποθετούν σιγαστήρα για μείωση αυτών.
- Να φορούν πάντοτε προστατευτικό κράνος (οδηγός και επιβάτης) και όχι να το φέρουν μαζί τους σαν διακοσμητικό στοιχείο, άλλοτε κρεμασμένο στο τιμόνι και άλλοτε στα χέρια τους.
Οι βλάβες, που υφίστανται σε περίπτωση σύγκρουσης, εκτροπής ή ανατροπής, είναι, κατά κύριο λόγο, οι κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις, με ανεπανόρθωτες συνήθως συνέπειες για την σωματική τους ακεραιότητα και την επανένταξή τους στο κοινωνικό σύνολο. Όσοι φορούν κράνος, έχουν πάνω από τρεις φορές μικρότερη πιθανότητα να πάθουν κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις και έξι φορές μικρότερη πιθανότητα να τραυματισθούν θανάσιμα.
Χωρίς κράνος μην πάτε πουθενά... Ούτε για τσιγάρα... Είναι στατιστικά αποδεδειγμένο ότι τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν μέσα στην πόλη, σε μικρές διαδρομές. Και το άτιμο δεν σε ρωτάει πότε θα συμβεί.Δουλειά του κράνους δεν είναι μόνο να αντέχει στην κρούση. Η κύρια αποστολή του είναι να απορροφά την κρούση, επιβραδύνοντας ομαλά (όσο γίνεται καλύτερα) τον εγκέφαλό μας που δεν συμπαθεί καθόλου τα αρνητικά g !!!
Πλήρη κράνη προσώπουΕύκολο να τα αναγνωρίσει κανείς λόγω της προστασίας τους γύρω από το πηγούνι. Θεωρείται η ποιό ενισχυμένη κατασκευή κράνους.
Τα Υβριδικά κράνη σας επιτρέπουν να ανοίξετε το μέρος πηγουνιού του κράνους και να το γλιστρήσετε προς τα πάνω. Συχνά πολύ χρήσιμα για τους ανθρώπους με τα γυαλιά.
Ανοικτά κράνη προσώπουΓνωστά και ως κράνη τριών τετάρτων. Στοχεύουν να προστατεύσουν τα αυτιά και την πλευρά του προσώπου. Εντούτοις αυτό το είδος κράνους δεν παρέχει προστασία στο πηγούνι. Τα γείσα είναι συχνά αποσπάσιμα.
Τα κράνη Shorty γνωστά επίσης ως μισά κράνη και είναι η απλούστερη μορφή ενός κράνους. Δεν υπάρχει καμία προστασία του πηγουνιού η των πλευρών του προσώπου. Ενδύκνεινται το οδήγηση ενός ταχύπλοου σκάφους ή ενός ποδηλάτου συνήθειας.
Τα διαγώνια κράνη τα οποία κυρίως χρησιμοποιούνται σε off-road και moto-cross αγωνίσματα και των οπίων οι χρήστες έχουν την δυνατότητα προσθήκης προστατευτικών εξαρτημάτων.

Συμβουλές & έλεγχος του προστατευτικού κράνους
Η επιλογή του σωστού κράνους


Η επιλογή του σωστού κράνους είναι δύσκολη υπόθεση και χρειάζεται αρκετός χρόνος. Φυσικά ο χρωματισμός δεν είναι το βασικότερο κριτήριο αλλά οι προδιαγραφές ασφαλείας. Οι περισσότεροι κατασκευαστές δίνουν πληροφορίες για τις προδιαγραφές που προσφέρονται για τα προϊόντα τους. Σίγουρα ανάλογα με τις οικονομικές μας δυνατότητες και τα πιο πάνω αποφασίζουμε για το κατάλληλο μοντέλο βάση των αναγκών μας. Η δοκιμή του κράνους είναι το σημαντικότερο στάδιο της αγοράς διότι μόνο όταν φορέσουμε ένα κράνος μπορούμε να πούμε ότι μας ταιριάζει. Η ακόλουθη διαδικασία είναι πλέον γνωστή. Φοράμε το κράνος και το κουμπώνουμε ρυθμίζοντας το ώστε να περνούν τουλάχιστον δυο δάκτυλα από το λουρί. Κρατώντας από μπροστά το κράνος το περιστρέφουμε, μαζί πρέπει να περιστρέφετε και το κεφάλι μας. Μετά σπρώχνουμε από το πίσω μέρος του κράνους προς τα πάνω, τότε το κεφάλι μας πρέπει να κινηθεί αναλόγως όπου σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να βγαίνει όταν είναι κουμπωμένο. Δεν πρέπει να μας πιέζει στο μέτωπο και φυσικά να μη μας προκαλεί δυσφορία αλλά είναι καλά να είναι λίγο σφικτό όταν είναι καινούργιο γιατί μετά από λίγο καιρό θα χαλαρώσει παίρνοντας το σχήμα του κεφαλιού μας.
Ζελατίνα
Η ζελατίνα του κράνους είναι ένα μέρος που σχετίζετε με την ασφάλεια του οδηγού. Ένα κράνος με μαύρη ζελατίνα μπορεί να δείχνει «άγριο» άλλο με ζελατίνα καθρέφτη να είναι εντυπωσιακό όμως κανένα από αυτά δεν πρέπει να χρησιμοποιείται νύκτα γιατί μειώνουν την ορατότητα σε πολύ μεγάλο βαθμό. Στην χώρα μας λόγω της μεγάλης ηλιοφάνειας ειδικά το καλοκαίρι σίγουρα βοηθά η χρήση της φιμέ ζελατίνας όμως την νύκτα είναι επικίνδυνη. Στην αγορά υπάρχουν τέσσερις τύποι ζελατίνων. Οι άχρωμες, οι φιμέ, οι μαύρες και οι τύπου καθρέφτη σε διάφορους χρωματισμούς. Οι ζελατίνες που δεν χαράζονται(antiscratch) και αυτές που δεν θολώνουν (antifog)είναι καλύτερες έστω και αν κοστίζουν κάτι παραπάνω.
Αερισμός
Ειδικά στην Ελλάδα, κράνος χωρίς αερισμό μετατρέπεται σε φούρνο ή χαμάμ αμέσως.Ελέγξτε τη λειτουργία των διόδων αερισμού με γαντοφορεμένα χέρια και προσέξτε το ύψος και τη μορφή των αεραγωγών. Όσο πιο πολύ προεξέχουν, τόσο πιο πολύ θόρυβο θα κάνουν. Χρειαζόμαστε ροή αέρα στο κάτω μέρος της οθόνης για το ξεθόλωμά της και την αναπνοή μας, και στο πάνω μέρος του κεφαλιού για να δροσίζεται το τριχωτόν της κεφαλής και να διατηρείται ο εγκέφαλος σε θερμοκρασία λειτουργίας. Οι αερισμοί αναπόφευκτα αυξάνουν το θόρυβο, περισσότερο ή λιγότερο. Το πόσο ήσυχο είναι ένα κράνος εξαρτάται από το σχήμα του, την ομαλότητα της εξωτερικής του επιφάνειας και τα ανοίγματά του, όπως και από τη θέση οδήγησης και το φαίρινγκ (ή την έλλειψή του) της μοτοσικλέτας μας. Η τιμή Τιμή δεν έχει! Μην υποτιμήσετε τη νοημοσύνη και τη ζωή σας αγοράζοντας ένα φτηνιάρικο κράνος, που έχει φτιαχτεί μόνο και μόνο για να ξεγελάει την Τροχαία. Αγοράστε το καλύτερο κράνος που μπορείτε, από μάρκα γνωστή, που αντιπροσωπεύεται και διαφημίζεται στην Ελλάδα, για να βρίσκετε ανταλλακτικά. Όταν βέβαια η μεγαλύτερη τιμή οφείλεται μόνο στα χρώματα και τα σχέδια, μπορείτε να γλιτώσετε χρήματα αγοράζοντας τη μονόχρωμη έκδοση. Και μην ξεχνάτε θαύματα δε γίνονται. Είναι αδύνατον ένα κράνος των 100 Ε να παρέχει την ίδια προστασία με ένα των 300 Ε, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι μεγαλύτερη τιμή σημαίνει απαραίτητα και αναλογικά καλύτερη προστασία.
Απλά για ενημέρωση
Το ακριβό κράνος δεν το αγοράζουμε για επίδειξη, γιατί μπορεί η μοτοσικλέτα σας να είναι μικρού κυβισμού και να μη κοστίζει πολλά χρήματα όμως το κεφάλι σας δεν κοστολογείται βάση της αξίας της μοτοσικλέτας που οδηγείτε. Μην επιλέγετε κράνος μεγαλύτερο από το νούμερο σας, πρέπει να εφαρμόζει σφικτά στο κεφάλι σας και να μην παίζει όταν κινείτε το κεφάλι σας. Υπολογίστε ότι μετά από λίγο καιρό η επένδυση θα ανοίξει και θα είναι πιο άνετο. Θετικό είναι στο κράνος να αναγράφει σε κάποιο σημείο στο εσωτερικό του τις προδιαγραφές. Προτιμήστε ανοιχτόχρωμους συνδυασμούς για να φαίνεστε καλύτερα.
Έλεγχος και αντικατάσταση
Ο παράγοντας χρόνος δεν είναι αυτός που μας λέει πότε πρέπει να αλλάξουμε το κράνος μας. Εννοείται ότι μετά από κάποιο ισχυρό κτύπημα η ατύχημα πρέπει να το πετάξουμε έστω αν εξωτερικά φαίνεται ανέπαφο. Η ζελατίνα πρέπει να καθαρίζεται συχνά από τα λιωμένα ζωύφια γιατί δεν είναι ωραίο θέαμα και από την άλλη μειώνεται η ορατότητα. Προσέχουμε το κράνος μας να μην είναι ληγμένο. Τα "φτηνιάρικα" κράνη και αυτά της μεσαίας κατηγορίας ως προς την τιμή έχουν ημερομηνία λήξεως. Ένα ληγμένο κράνος δεν παρέχει ΚΑΜΙΑ μα ΚΑΜΙΑ προστασία, αντίθετα μπορεί να σπάσει και να μας τραυματίσει χειρότερα. Πολλοί οδηγοί αγνοούν ότι τα κράνη χρειάζονται όπως και οι μοτοσικλέτες τους κάποια συντήρηση για να διατηρούνται σε άριστη αισθητική και λειτουργική κατάσταση.
Προδιαγραφές ποιότητας
Συχνά ακούμε διάφορους πωλητές κρανών να αναφέρουν τις προδιαγραφές που πληρούν τα κράνη που πουλούν και δεν ξέρουν περί τίνος πρόκειται. Αυτές οι προδιαγραφές δεν είναι τίποτα άλλο από κάποια στάνταρτ τα οποία ανταποκρίνονται σε κάποιους ποιοτικούς ελέγχους που έχουν γίνει. Αυτούς τους ελέγχους τους διενεργούν κάποια ινστιτούτα η άλλοι μη κρατικοί οργανισμοί. Οι προδιαγραφές που έχει ένα κράνος είναι το σημαντικότερο σημείο που πρέπει να προσέξει ο κάθε αγοραστής. Οπότε ο κάθε αγοραστής, καλό είναι να προσέχει, ώστε το κράνος που αγοράζει να καλύπτει τουλάχιστον μια από τις παρακάτω προδιαγραφές. Για την Ευρωπαϊκή Ένωση οι προδιαγραφές είναι οι ECE (22/03 και 22/04),για την Μ.Βρετανία είναι οι ΒSI (6658A),για την Γαλλία οι AFNOR,για την Γερμανία οι DOT,για τις Η.Π.Α.η SNELL(90)και για την Ιαπωνία οι JIS
Συστήματα κλειδώματος λουριών
Υπάρχουν τρεις τύποι συστημάτων: διπλό d-ring (ο ασφαλέστερος και ο ελαφρύτερος), γρήγορη απελευθέρωση (ο πιό συχνός και ευκολότερος στην χρήση) και σύστημα μοχλών (δύσχρηστος) .
Φορώντας το κράνος εννοείτε ότι το κουμπώνουμε σωστά. Σε αντίθετη περίπτωση ο κίνδυνος να μας φύγει είναι μεγάλος και οι συνέπειες ειδικά σε ατύχημα. Φοράμε το κράνος ΠΑΝΤΑ ΔΕΜΕΝΟ. Ένα λυτό κράνος εκτός από αναποτελεσματικό μπορεί να γίνει και ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ είτε αποσπώντας την προσοχή μας από την οδήγηση, λόγω μιας πιθανής του κίνησης από τον αέρα ή κάποια λακκούβα, είτε ασκώντας στο κεφάλι μας απρόβλεπτες δυνάμεις, εξαιτίας κάποιας μετακίνησης του κατά την σύγκρουση.
ΠΡΟΣΟΧΗ στους τραυματίες !!!
Σε περίπτωση που βρεθούμε σε κάποιο ατύχημα που εμπλέκεται μοτοσικλετιστής ΔΕΝ του βγάζουμε ΠΟΤΕ το κράνος, ακόμη κι αν μας το ζητήσει ο ίδιος. Περιμένουμε το ασθενοφόρο του οποίου το προσωπικό είναι ειδικά εκπαιδευμένο για τέτοιες περιπτώσεις. Τα κράνη από τους τραυματίες δεν βγαίνουν με τη συνήθη μέθοδο, τραβώντας τα, αλλά κόβονται. Κάθε τι άλλο μπορεί να ΑΠΟΒΕΙ ΜΟΙΡΑΙΟ και είναι σίγουρο ότι κανείς δεν θα ήθελε να σκοτώσει αυτόν που προσπάθησε να βοηθήσει !!!
Ο οδηγός που χρησιμοποιεί το κινητό τηλέφωνο θα πρέπει να προσέξει τους κινδύνους που κρύβονται πίσω από τη χρήση του σύγχρονου αυτού μέσου επικοινωνίας.
Κάθε οδηγός είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει ότι η χρήση του κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση είναι παράβαση του Κ.Ο.Κ., γιατί πρέπει να έχει πλήρη ελευθερία κινήσεων, έτσι ώστε να μπορεί να κάνει εύκολα τους απαραίτητους χειρισμούς.
Η οδήγηση με χρήση του κινητού τηλεφώνου είναι πολύ επικίνδυνη, γιατί αποσπάται η προσοχή του οδηγού με αποτέλεσμα να μη μπορεί να αντιδράσει σε κάποιο απρόοπτο συμβάν ή να προκαλέσει ο ίδιος τροχαίο ατύχημα.
Τροχαία ατυχήματα
Η χρήση κινητών τηλεφώνων κατά την οδήγηση οχημάτων αποτελεί μια από τις βασικότερες αιτίες προκλήσεως τροχαίων ατυχημάτων. Σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες που παρατίθενται κατωτέρω, η πιο σημαντική επίπτωση στην υγεία από τη χρήση κινητών τηλεφώνων δεν συνδέεται με την έκθεση στην RF ακτινοβολία αλλά με την πρόκληση τροχαίων ατυχημάτων. Ειδικά για την περιοχή ευθύνης μας και για το δίκτυο της Εγνατίας Οδού παρατηρήθηκε ότι οι περισσότερες εκτροπές των οχημάτων οφείλονται σε χρήση κινητών τηλεφώνων.
Οι Redelmeier και Tibshirani, σε μια διασταυρούμενη μελέτη μεταξύ κλήσεων κινητών τηλεφώνων και συγκρούσεων οχημάτων, υπολόγισαν ότι ο κίνδυνος σύγκρουσης ήταν τετραπλάσιος όταν ο οδηγός χρησιμοποιούσε το κινητό τηλέφωνο ή αμέσως μετά το πέρας της κλήσης. Οι Lamble, διερεύνησαν την ικανότητα των οδηγών να αντιληφθούν μεταβολές της ταχύτητας προπορευόμενου αυτοκινήτου ενώ χρησιμοποιούσαν κινητό τηλέφωνο. Φάνηκε ότι η χρήση του κινητού τηλεφώνου μείωνε την ικανότητα του οδηγού να αντιληφθεί τυχούσα επιβράδυνση του προπορευόμενου αυτοκινήτου ανεξάρτητα από την οπτική του επαφή με το κινητό τηλέφωνο. Συμπέραναν δηλαδή ότι ούτε η χρήση ανοικτής ακρόασης (hands free) εξαλείφει τα προβλήματα ασφαλείας που προκύπτουν από τη χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση. Αυτή η παρατήρηση γεννά ενδιαφέροντα ερωτήματα σχετικά με τους πιθανούς κινδύνους άλλων «ενεργών» παρενοχλήσεων ενόσω οδηγεί κανείς, όπως πχ να μιλά με τους επιβάτες. Στο ίδιο μήκος κύματος, οι Hancock επισημαίνουν ότι σε οδηγούς που μιλούσαν στο κινητό έχει παρατηρηθεί 15% αύξηση του χρόνου απάντησης στο stop (κόκκινο φως) κατά την αλλαγή των σημάτων των φανών σηματοδότησης.
Μια άλλη έρευνα εξομοίωσης αποδίδει τη μειωμένη οδηγική ικανότητα που παρατηρείται κατά τη χρήση κινητού τηλεφώνου και στην μειωμένη προσοχή στα οπτικά ερεθίσματα αφού παρατηρήθηκε ότι ο οδηγός που συνομιλεί στο κινητό τηλέφωνο δεν μπορεί να ανακαλέσει με ευκολία οπτικά ερεθίσματα που του παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια της οδήγησης.
Επίσης, σ’ ένα πείραμα που μελέτησε την επίδραση της συνομιλίας στο κινητό τηλέφωνο και άλλων παραγόντων διάσπασης της προσοχής στο χρόνο αντίδρασης οδηγών στο φρενάρισμα. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η συνομιλία επιβράδυνε αυτόν το χρόνο αλλά όχι η μουσική στο ράδιο του αυτοκινήτου. Μια άλλη μελέτη εξετάζει την επίδραση τριών τύπων κινητών τηλεφώνων (hand held, hands free με εξωτερικό μεγάφωνο και personal hands free) στη συνολική υποκειμενική φόρτιση (workload) σε 13 πεπειραμένους οδηγούς κατά τη διάρκεια οδήγησης σε αυτοκινητόδρομο. Βρέθηκε ότι την ελάχιστη παρενόχληση προκαλούσε το personal hands free ΚΤ και τη μέγιστη το hands free κινητών τηλεφώνων με εξωτερικό μεγάφωνο.
Οι Violanti , σε μια ανάλυση των δεδομένων που αφορούσε 223.137 ατυχήματα στην τριετία 1992-1995, έκαναν διάφορες συγκρίσεις μεταξύ μοιραίων ατυχημάτων όπου εμπλέκονταν κινητά τηλέφωνα και αντιστοίχων λιγότερο σοβαρών ατυχημάτων απουσία κινητών τηλεφώνων, λαμβάνοντας υπ όψη στην κατηγοριοποίηση και άλλες μεταβλητές (ηλικία, φύλο, χρήση alcohol, ταχύτητα, έλλειψη προσοχής). Απεδείχθη ότι ο κίνδυνος ένα ατύχημα να αποβεί μοιραίο αυξάνεται 9 φορές παρουσία κινητού τηλεφώνου. Ο συνδυασμός των υπολοίπων μεταβλητών δηλ. έλλειψη προσοχής, alcohol με χρήση κινητών αυξάνει αυτόν τον κίνδυνο περισσότερο από ότι τα κινητά τηλέφωνα από μόνα τους.
Οι Wilson σε μια έρευνα 3.869 οδηγών αναφέρουν ότι οι οδηγοί που χρησιμοποιούσαν κινητά τηλέφωνα είχαν μεγαλύτερο κίνδυνο να προκαλέσουν ατύχημα από σφάλμα τους σε σχέση με τους μη χρήστες αν και η διαφορά αυτή δεν ήταν στατιστικά σημαντικά για τους άνδρες οδηγούς. Επίσης αναφέρουν ότι δε φαίνεται να υπήρχε επίδραση στις παραβάσεις από έλλειψη προσοχής.
Οι οδηγοί χρήστες κινητών τηλεφώνων είχαν επιπλέον μεγαλύτερο ποσοστό συγκρούσεων από πίσω. Συνολικά προκύπτει ότι αυτοί οι οδηγοί είναι πιο επικίνδυνοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ