Ετοιμα να... απαθανατίσουν τους οδηγούς που θα υπερβαίνουν τα προβλεπόμενα όρια ταχύτητας θα είναι σε περίπου δύο εβδομάδες 20 φωτογραφικά ραντάρ τα οποία τοποθετούνται αυτό το διάστημα σε ισάριθμα σημεία κατά μήκος της περιφερειακής οδού και των εθνικών οδών Θεσσαλονίκης - Καβάλας, Θεσσαλονίκης- Αθηνών και Θεσσαλονίκης - Μουδανιών.
«Πρόκειται για ένα μέτρο με μοναδικό στόχο τη μείωση των ατυχημάτων», δήλωσε στον «Α» ο διευθυντής της διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Μπλετσογιάννης, επισημαίνοντας πως οι μεγάλες ταχύτητες που αναπτύσσονται κατά μήκος της περιφερειακής οδού αλλά και των άλλων οδικών δικτύων αποτελούν τη βασική αιτία των τροχαίων ατυχημάτων.
«Κλικ» και... πρόστιμο
Ιδιαίτερα «τσουχτερά» προβλέπεται να είναι τα πρόστιμα για όσους απαθανατίζονται από τα ραντάρ να ξεπερνούν τα όρια ταχυτήτων. Ειδικότερα, στην περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης τα πρόστιμα για τον οδηγό του ΙΧ που θα «συλληφθεί» να ξεπερνάει τα 90 χλμ. /ώρα (εκτός από τα σημεία όπου η σήμανση ορίζει διαφορετική ταχύτητα) ξεκινούν από τα 40 ευρώ και μπορούν να φτάσουν έως και τα 350 ευρώ. Σύμφωνα με όσα προβλέπει ο Κώδικας Oδικής Κυκλοφορίας, 40 ευρώ θα πληρώνουν οι παραβάτες που θα αναπτύσσουν ταχύτητα έως και 110 χλμ. /ώρα, ενώ όταν το κοντέρ δείξει 120 χλμ. /ώρα η κλήση που θα παραδίνεται κατ' οίκον θα αναγράφει πρόστιμο 100 ευρώ. Τέλος, για όσους μετατρέπουν την περιφερειακή σε.... πίστα αγώνων ξεπερνώντας τα 120 χλμ. /ώρα η νομοθεσία προβλέπει την καταβολή διοικητικού προστίμου 350 ευρώ και την αφαίρεση της άδειας οδήγησης για 60 ημέρες.
«Πρόκειται για ένα μέτρο με μοναδικό στόχο τη μείωση των ατυχημάτων», δήλωσε στον «Α» ο διευθυντής της διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Μπλετσογιάννης, επισημαίνοντας πως οι μεγάλες ταχύτητες που αναπτύσσονται κατά μήκος της περιφερειακής οδού αλλά και των άλλων οδικών δικτύων αποτελούν τη βασική αιτία των τροχαίων ατυχημάτων.
«Κλικ» και... πρόστιμο
Ιδιαίτερα «τσουχτερά» προβλέπεται να είναι τα πρόστιμα για όσους απαθανατίζονται από τα ραντάρ να ξεπερνούν τα όρια ταχυτήτων. Ειδικότερα, στην περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης τα πρόστιμα για τον οδηγό του ΙΧ που θα «συλληφθεί» να ξεπερνάει τα 90 χλμ. /ώρα (εκτός από τα σημεία όπου η σήμανση ορίζει διαφορετική ταχύτητα) ξεκινούν από τα 40 ευρώ και μπορούν να φτάσουν έως και τα 350 ευρώ. Σύμφωνα με όσα προβλέπει ο Κώδικας Oδικής Κυκλοφορίας, 40 ευρώ θα πληρώνουν οι παραβάτες που θα αναπτύσσουν ταχύτητα έως και 110 χλμ. /ώρα, ενώ όταν το κοντέρ δείξει 120 χλμ. /ώρα η κλήση που θα παραδίνεται κατ' οίκον θα αναγράφει πρόστιμο 100 ευρώ. Τέλος, για όσους μετατρέπουν την περιφερειακή σε.... πίστα αγώνων ξεπερνώντας τα 120 χλμ. /ώρα η νομοθεσία προβλέπει την καταβολή διοικητικού προστίμου 350 ευρώ και την αφαίρεση της άδειας οδήγησης για 60 ημέρες.
«Σώζουν ζωές»
Από την πλευρά του, ο διευθυντής της διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης επισήμανε πως «με αυτό το μέτρο δεν επιχειρείται η αύξηση των εσόδων, αλλά η συνέτιση των οδηγών», τονίζοντας πως πρέπει να καταλάβουν όλοι ότι η συμμόρφωση με τα όρια ταχυτήτων που αναγράφονται στις πινακίδες μπορεί πραγματικά να σώσει ζωές. O κ. Μπλετσογιάννης σημείωσε, ακόμη, πως οι ομάδες ελέγχου και πρόληψης τροχαίων ατυχημάτων θα συνεχίσουν να επιτηρούν συστηματικά τα σημεία των οδών τα οποία μένουν ακάλυπτα από τα φωτογραφικά ραντάρ.
«Να εφαρμοστεί και σε άλλα οδικά δίκτυα»
Ιδιαίτερα θετικό βήμα προς την κατεύθυνση της μείωσης των ατυχημάτων χαρακτήρισε την τοποθέτηση των ραντάρ και ο αντιπρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων Πέτρος Κρητικός, τονίζοντας την αναγκαιότητα επέκτασης του μέτρου και σε άλλα κομμάτια των οδικών δικτύων. «Πιστεύω πως η σωστή και συστηματική επιτήρηση ακόμη κι ενός δρόμου με κατασκευαστικά προβλήματα και ελλείψεις, όπως η περιφερειακή, μπορεί να μειώσει σε πολύ μεγάλο βαθμό τoν αριθμό των ατυχημάτων», δήλωσε.
Πού θα τοποθετηθούν τα ραντάρ
«Να εφαρμοστεί και σε άλλα οδικά δίκτυα»
Ιδιαίτερα θετικό βήμα προς την κατεύθυνση της μείωσης των ατυχημάτων χαρακτήρισε την τοποθέτηση των ραντάρ και ο αντιπρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων Πέτρος Κρητικός, τονίζοντας την αναγκαιότητα επέκτασης του μέτρου και σε άλλα κομμάτια των οδικών δικτύων. «Πιστεύω πως η σωστή και συστηματική επιτήρηση ακόμη κι ενός δρόμου με κατασκευαστικά προβλήματα και ελλείψεις, όπως η περιφερειακή, μπορεί να μειώσει σε πολύ μεγάλο βαθμό τoν αριθμό των ατυχημάτων», δήλωσε.
Πού θα τοποθετηθούν τα ραντάρ
Ειδικότερα, τα σημεία στα οποία θα τοποθετηθούν τα ηλεκτρονικά ραντάρ του ΥΠΕΧΩΔΕ είναι τα εξής:
Εθνική οδός Θεσσαλονίκης - Καβάλας
χιλιομετρική θέση: 10+300 (θέση Δερβένι, περίπου 150 μ. μετά τα φανάρια «Αρχόντισσα»)
29+600 (περίπου 400 μ. πριν από την οριζόντια καμπύλη)
35+000 (μετά τη διασταύρωση Ζαγκλιβερίου)
52+100 (700 μ. προ κόμβου Ν. Απολλωνίας)
Είσοδος Ασπροβάλτας (κάμπινγκ ΕOΤ, 20 μ. πριν από το τέλος της γέφυρας)
Εθνική οδός Καβάλας - Θεσσαλονίκης
85+100 (ύψος της ταβέρνας «Ζορμπάς»)
78+300 (350 μ. προ κόμβου παραλίας Βρασνών)
17+950 (στο ύψος του καταστήματος «Πρίσμα - Πόρτες»)
Εθνική οδός Θεσσαλονίκης - Μουδανιών
16+500 (ύψος του καταστήματος παιδικών παιχνιδιών «Lucky»)
26+000 (150 μ. μετά το πρατήριο καυσίμων Jet oil)
Εθνική οδός Μουδανιών - Θεσσαλονίκης
22+500 (μετά την άνω διάβαση Καρδίας)
10+500 (60 μ. πριν από το κατάστημα επίπλων «Σταυροπούλου»)
Περιφερειακή οδός Θεσαλονίκης
Μεταξύ Κ10 (Κωνσταντινουπολίτικα) και Κ11 (Πυλαία - Πανόραμα)
Μετά τον Κόμβο Κ6 (Νεαπόλεως)
Μεταξύ Κ8 (Καυταντζόγλειο) - Κ7 (Συκεών - Επταπύργιο) (40 μ. μετά την έξοδο για Αγιο Παύλο)
Εθνική οδός Θεσσαλονίκης - Καβάλας
χιλιομετρική θέση: 10+300 (θέση Δερβένι, περίπου 150 μ. μετά τα φανάρια «Αρχόντισσα»)
29+600 (περίπου 400 μ. πριν από την οριζόντια καμπύλη)
35+000 (μετά τη διασταύρωση Ζαγκλιβερίου)
52+100 (700 μ. προ κόμβου Ν. Απολλωνίας)
Είσοδος Ασπροβάλτας (κάμπινγκ ΕOΤ, 20 μ. πριν από το τέλος της γέφυρας)
Εθνική οδός Καβάλας - Θεσσαλονίκης
85+100 (ύψος της ταβέρνας «Ζορμπάς»)
78+300 (350 μ. προ κόμβου παραλίας Βρασνών)
17+950 (στο ύψος του καταστήματος «Πρίσμα - Πόρτες»)
Εθνική οδός Θεσσαλονίκης - Μουδανιών
16+500 (ύψος του καταστήματος παιδικών παιχνιδιών «Lucky»)
26+000 (150 μ. μετά το πρατήριο καυσίμων Jet oil)
Εθνική οδός Μουδανιών - Θεσσαλονίκης
22+500 (μετά την άνω διάβαση Καρδίας)
10+500 (60 μ. πριν από το κατάστημα επίπλων «Σταυροπούλου»)
Περιφερειακή οδός Θεσαλονίκης
Μεταξύ Κ10 (Κωνσταντινουπολίτικα) και Κ11 (Πυλαία - Πανόραμα)
Μετά τον Κόμβο Κ6 (Νεαπόλεως)
Μεταξύ Κ8 (Καυταντζόγλειο) - Κ7 (Συκεών - Επταπύργιο) (40 μ. μετά την έξοδο για Αγιο Παύλο)
ΠΑΘΕ (Θεσσαλονίκη - Αθήνα)
498+100 (μετά την άνω διάβαση Καλοχωρίου)
486+450 (πριν από την είσοδο στον κόμβο Ευζώνων)
ΠΑΘΕ (Αθήνα - Θεσσαλονίκη)
496+000 (στο ύψος της αντιπροσωπείας αυτοκινήτων «Mercedes Ιωαννίδης»)
Αθήνα - Εύζωνοι
498+700 (90 μ. πριν από την πινακίδα αναγγελίας του κόμβου Ευζώνων)
Χαλάστρα - Εύζωνοι
499+200 (πριν από την κεντρική νησίδα
498+100 (μετά την άνω διάβαση Καλοχωρίου)
486+450 (πριν από την είσοδο στον κόμβο Ευζώνων)
ΠΑΘΕ (Αθήνα - Θεσσαλονίκη)
496+000 (στο ύψος της αντιπροσωπείας αυτοκινήτων «Mercedes Ιωαννίδης»)
Αθήνα - Εύζωνοι
498+700 (90 μ. πριν από την πινακίδα αναγγελίας του κόμβου Ευζώνων)
Χαλάστρα - Εύζωνοι
499+200 (πριν από την κεντρική νησίδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ